12 Mart 2012 Pazartesi

Ağğğ.

   YARIN MATEMATİK SINAVIM VAR VE BEN HASTALIKTAN GEBERİYORUM. ÜSTELİK VİTAMİNDEN DERS DİNLEMEK İÇİN AÇTIĞIM BİLGİSAYARIMDA BLOGUMA GİRİP BUNLARI YAZIYORUM.
   BU SIRALAR HAYATIMI GÜZEL KILAN TEK ŞEY, ÖNÜMÜZDEKİ HAFTASONU OKULLA BİRLİKTE BURSA TÜYAP KİTAP FUARINA GİDİYOR OLMAM. HATTA ONDAN SONRA DA DERBİYE GİDECEĞİM SANIRIM. AMA ŞİMDİ YAPMAM GEREKEN TEK ŞEY BURAYI BIRAKIP, IHLAMURUMU ALARAK LOGARİTMA, TOPLAM SEMBOLÜ, BİNOM, OLASILIK GİBİ  KONULARA ÇALIŞMAK. NE KADAR DA EĞLENCELİ (!)
   HE BİR DE BÜYÜK HARFLERLE NEDEN YAZDIĞIMI HİÇ BİLMİYORUM. DİKKAT ÇEKMEK Mİ DESEM, EFENDİME SÖYLEYEYEYİM YILMAZ MORGÜL SITAYLA MI DESEM NE DESEM.(TWİTTER KULLANANLAR BİLİR.)
   BAK YİNE SAÇMALADIM.
   SONUÇ OLARAK, LİSE 3 OLMAK ÇOK ZOR.

6 yorum:

biricitconsungunlugu dedi ki...

gecmıs olsun,derslerınde cok cok basarılar ozellıkle matematık ve geometrıde:D

neslininatölyesi.blogspot.com dedi ki...

geçmiş olsun, başarılar derslerinizde

Lilyum dedi ki...

matematik zevklidir:) derslerin de başarılar:)

MatmazelCanet dedi ki...

hepinize teşekkürler :)

eda dedi ki...

gecmis olsun ! allah kolaylik versin :)

Yemekheyecani (Emel) dedi ki...

Merhaba...

blogunu yeni kesfettim ve izliyorum artik...

sende buyur gel sevinirim...

sevgiler :-)