14 Aralık 2011 Çarşamba

Yazılıdan önce yapılması gerekenler;

"Bol bol" uyu: Eve gelir gelmez uyu, çok yorgunsun çünkü. Hem de her zamankinden daha fazla. Çünkü neymiş, yarın sınav varmış. Tak kulaklığını ve yaklaşık beş saat uyu. Net.

İnternette gezin: Kalkar kalkmaz internete gir, çünkü senin bahanen var. Ders çalışacaksın ya orda hani. Teoride böyle olsun da, pratikte tabiki facebook, twitter gibi sosyal ağlarda fink at. Arkadaşlarınla sohbet et. "Yae yarın matematik sınavım var ve hiçbişey bilmiyomm:(((" diye söylen. Yanına bir aile bireyi yaklaştığı vakit, hemen ekol hocayı aç. Çabuk, yakalanacaksın.

Sıra televiyonda: Bugün televizyonda en sevdiğin dizi var! Ohahahoahahaha. Kaçar mı lan bu? Kuzey havalı havalı küfrediyo, osman ağlıyo yazık. Azcık(!) dur, sonra çalışırsın. Kasma kendini. Lan! E saat 11.30 olmuş?! Git odana. Şimdi de telefonundaki mükemmel playlist, tüm cazibesiyle karşında. Aç ve hepsini dinle. Çok güzeller tabi. E dinledin, böyle bir gevşedin. Karnında kelebekler uçuşuyor. O da ne? Buzdolabıyla bakış, ve nu-tel-la! Yeppa yeppa.

Kültür şart: Bitirdin bunları dimi. E hafiften uykun da geldi. Şimdi ortalarında olduğun, o sürükleyici ve  mükemmel polisiye romanını eline al. Yatağa uzan. Immm çok heyecanlı. Ev-vet. Şimdi göz kapakların yer çekiminin etkisine kapıldı.

Vicdanınla yüzleşmeyeceksin tabiki: Hiç bakmadın bile kitaba dimi? Ama yüreğinin rahat etmesi, vicdanınla yüzleşmemen için biraz göz gezdirmen lazım. Al o matematik kitabını eline. Oku, soru çöz(meye çalış). Konuyu anladın bence. Çalışmışsın abi sonuçta.

Yarın serviste göz gezdirme ümidiyle uyuyorsun şimdi. Hadi ama yapma corc. Elinden geleni yaptın sen. Tatlı uykular.
Ne? Hayır hayır. Kötü not alışını rüyanda görmeyeceksin tabiki.



Öpüyorum çok.


4 yorum:

neselihaller dedi ki...

süper süper...ahhh ah..ben de aynı böyle yapardım..yalnız özür dilerim...sorunlu bir ebeveyn olarak çocuklarımdan bu yazıyı saklayacağım...çünkü öğrenciyken yaptığım pek çok şeyi anne olduktan sonra biraz yumuşatarak anlatıyorum :-) ne ikiyüzlülük değil mi?

Matmazel Canet dedi ki...

ahaha masum olduğu için sorun yok:)

biricitconsungunlugu dedi ki...

sınav nasıl gectı ? :)

Matmazel Canet dedi ki...

genel yazmıştım bir sınav için değil:)