14 Aralık 2011 Çarşamba


   Aşık olmadığın birinin elini tutunca. Aşık olmadığın birinden hediyeler alınca. Aşık olmadığın biri "günaydın, ne yapıyorsun, iyi geceler vs" mesajlarını eksik etmeyince. Aşık olmadığın biri "sensiz yapamıyorum, seni çok seviyorum" deyince. Aşık olmadığın biri ile film izleyince, sohbet edince. Aşık olmadığın biri sana sımsıkı sarılınca. Tüm hayatın "aşık olmadığın biri" olunca.
    Sen daha fazla mutlu olmuyorsun tamam mı. Kalbin daha hızlı çarpmıyor mesela. Söyledikleri senin için daha derin anlamlar ifade etmiyor. Telefonunda mesaj sesi duyduğunda heyecanlanmıyorsun. Sen daha fazla "sen" olmuyorsun. Ol-a-mıyorsun.
    "Beni sevsin, mutlu etsin yeter. Onun aşkı biz'e yeter." diye bir şey yok çünkü. Yalan o işler. Şimdi büyük fincanına koyduğun sıcak çikolatanı eline alıp, en sevdiğin filmi onlarca defa izle. En sevdiğin müziği müzik listene koy ve tekrar modunu aç.
     Yapacak başka bir şeyin yok zaten. Biliyorsun. Di mi?

10 yorum:

Dengesizin Dengesi dedi ki...

offf içimi mi okudun..=/

Matmazel Canet dedi ki...

azcık öyle oldu sanırım

birtutamkekik dedi ki...

merhabalaar:)
ne hoşş ne cici bir sayfa böyle:)
bayıldım...
ee hadi bakalım dewamı gelsin...
seve seve izleyiciniz oldum hemen...
bende sizi bekliyorum nacizane sayfama..
gönül dolsu sevgilerimle..
:)

" Minerva " dedi ki...

bu kadar doğru anlatılır sanırım.. =) "aşık olmadğın biri" adlı şahıslar olmasın hayatımızda."hayatın anlamı" olsun..

Matmazel Canet dedi ki...

olsuuunnn

Serpi Sancak dedi ki...

çok beğendim :)))

matmazelcanet dedi ki...

çook teşekkür ederiiimmm

Nameless dedi ki...

oyle gercekten o noktada kendini sorgulamaya başlıyorsun kendinden yitiriyorsun..

Erkek Adam dedi ki...

kadınlar bunu çok yapıyorlar.yani aşık olmadıkları erkeklerle sırf yalnızlıktan korktukları için çıkabiliyorlar..erkeğe yazık.. böyle bir erkek olmaktansa hiç o kadınla olmamak en iyisi..

Longing dedi ki...

Çok doğru...
Ah içim burkuldu bir an okurken.