26 Aralık 2011 Pazartesi


 Gözlerinde kaybolmaya cesaret edemedim ben daha önce. Hiç olmayı göze alamadım. Yüzün aklıma gelince mıhlanıp kalmadı bende yelkovanlar. Ya da, ansızın gelen bir misafir gibi konmadı benim yüreğime sevgin. Tek hece, tek kelime mısra mısra dizilmedi kalbime işte. 
    Sabah yağmurun ıslattığı buğulu camdaki kalp'e baktığımda seni göremedim bir türlü.   
    Belki dedim. Bir ihtimal dedim.
    Olmadı. 
    Yani, avutmadı gözlerin işte.
    Benim geçiştirmelerim, senin tüm samimiyetin avutmadı.
    Sadece kaybolduğumu hissettim. İkilemde kaldığımı bile yeni farkettim.
    Sonra o noktaya odaklandım. Beynimin içindeki tüm saçmalıkları bir yana bırakıp, aklıma sen'in gelmeni bekledim. Gelmedin. Gelmeni istemedim, gelmeyi istemedin. Sıkıldın dimi?
    Kim bilir belki hangi gün, hangi saat, hangi söz, hangi film, hangi şarkıda yanıma gelecektin.
    Sahi, sen de benimle aynı fikirde miydin?

2 yorum:

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Yüreğine sağlık canım.
Bunalmışlığı,çaresizliği ne güzel özetlemişsin.
Sevgilerimle...

biricitconsungunlugu dedi ki...

2012de umarım o seni bulur,hangi şarkıda gelir bilemem ama romantik bir aşk sarkısında gelir umarım :)